poniedziałek, 30 września 2013

Hej *.*



Pewnie się dziwicie, czemu stworzyłam trzeciego bloga, a mianowicie, dlatego że mam pomysł na inną historię, ale nie wiem czy mi się to uda. Będzie tutaj para Violetta i Diego, bo kocham ich w 2 sezonie i od razu mówię, jak ktoś mam zamiar mnie za to obrażać, bo woli Leonettę, których ich blogów jest mnóstwo, niech lepiej nie zabiera się za to. Pojawią się tutaj także inne pary takie jak Naxi, Marcesca czy Fedemiła, na która ostatnią jest szał. :P
Prolog nie długo się ukażę ;*


Pycia;*

4 komentarze:

  1. A dodasz bohaterów, twojego opowiadania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak dodam, ale tak około 12 października, a dlaczego to wszystko wyjaśnię już nie długo na moim blogu o Tomasie i Violi <3

      Usuń
  2. super też lubię parę Diego i Viola będę czytać

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie . Każdy ma swoje zdanie ja też lubię Diegolettę (Diego i Violettę ) .
    A jak ktoś jakieś słówko piśnie że jestem jakaś : Nie powiem jaka . To nie wiem co zrobię !

    OdpowiedzUsuń