poniedziałek, 30 września 2013

Prolog.


Prolog jest cały z perspektywy Violetty 

Już od jutra będę się uczyć w Studio21, które jest szkołą muzyczną, gdzie uczą się już od roku dwaj moi kuzyni - Federico i Maxi, których kocham nad życie. Kiedy byłam w Madrycie jak oni chodzili do szkoły, kontaktowałam się z nimi najczęściej jak mogłam, chociaż nie jest to to samo co widywanie ich na żywo albo przytulenie ich. W szkole uczy też moja ciotka Angie, z którą także dużo się kontaktowałam, ale widziałam ją kiedy w wakacje miałam przesłuchanie, a ona na ni była. Dzięki niej poszło mi jeszcze lepiej niż myślałam, bo dodała mi dużej otuchy. Jestem ciekawe jak moi kochani kuzyni na mnie zareagują jak zobaczą, a na samą myśl o tym, zaczęłam się z tego śmiać, a wtedy do pokoju wszedł tata i powiedział
- Violu, idź już spać, bo juro musisz wstać wcześnie
- Dobrze, ale jeszcze wybiorę sobie strój na jutro - odpowiedziałam, podeszłam do szafy, a tata wtedy, więc ja zaczęłam przeszukiwać szafę. Po 30 minutach miałam już wybrany, więc ułożyłam go ładnie w szafie, przebrałam się w piżamę, a jak już w niej byłam, położyłam się na łóżko, a na nim szybko zasnęłam.


Tadam. Oto prolog, który wiem, że jest krótki, ale to tylko takie wprowadzenie.
Rozdział 1 powinien pojawić się pod wieczór.


Pycia;*

11 komentarzy:

  1. Świetny prolog:D
    Czekam na next:*
    Będzie Tomas?

    OdpowiedzUsuń
  2. Prolog super liczę na to ze net będzie tak samo super <3 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny !! <333
    Czekam na 1 rozdział ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Prolog, bardzo mi się spodobał. <3
    Maxi i Fede kuzynami Violetty? Może być ciekawie. xD
    Czekam na pierwszy rozdział.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prolog jest super :) ale nie wiem czy będe się brała za tego bloga bo osobiście wole Tomasette :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy Prolog, Maxi i Fede, kuzyni Violetty?
    Zapowiada się bardzo fajnie;D
    Masz ciekawy styl pisania, lubię to*-*
    Czekam na 1 rozdział
    Buziaczki;*
    LuLi

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty psycholu ! 3 blog ?! O ty wariacie ! Prolog świetny ! Jeśli Maxi i Fede to kuzyni Violi... Oj biedna.Viola ;c Trzeba się szykować na to, że będą chcieli.ją na ciemną strone mocy zaciągnąć xD
    Dobra nie przynudzam. Ale wiesz, że ja już kocham ten blog ?!? A wiesz dlaczego ? Zgaduj ! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja i psychol. No dzięki wież. ;*
      już taka moja uroda, że jestem wariatką, ale nie moja wina, że mam pomysł.
      Tak, tak wiem dlaczego kochasz <333
      Między innymi dlatego go stworzyłam, ale też że ja sama go kocham <3333
      Już nie długo 1 rozdział, więc wyczekuj ;****

      Usuń
  8. łał trzy blogi nieźle fajnie, że Maxi też jest kuzynem Violki świetnie to wymyśliłaś czekam na rozdział

    OdpowiedzUsuń
  9. Maxi kuzynem. Fajnie :3

    Zapraszam do mnie
    todo-canvia-dieletta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń