sobota, 5 kwietnia 2014

Rozdział 24 "Zakochałam się"

Słodko :D *.* <3
Oj Dieguś, Dieguś 

Tak wiem, że ostatni rozdział był miesiąc temu, ale mam nadzieję, że mi wybaczycie i jeszcze o mnie pamiętacie <3

Ludmiła
Byliśmy już z Fede pod moim domem, ale nagle on pocałował mój polik, który się od razu zarumienił, a na mojej twarzy pojawił się uśmiech, który nie schodził nawet jak on odszedł. Gdy odchodził, powiedział "Do zobaczenia jutro" i odszedł. Weszłam do domu i zaczęłam skakać z radości. Czy to możliwe, że on może mnie tak uszczęśliwiać ? Czy to możliwe, że się w nim zakochałam ? Nie, nie to nie możliwe, a może ? Zadzwonię do Violi. Po chwili już z nią rozmawiałam, a ona mi po chwili, gdy jej opowiedziałam całe zajście, powiedziała "Zakochałaś się". Zaczęłam powtarzać te słowa i przyznałam sobie rację "Zakochałam się", a dziewczyna po drugiej stronie słuchawki zaczęła się śmiać i się rozłączyła. Może do niej pójdę by jej po przeszkadzać ? "Tak, to będzie dobry pomysł" powiedziałam do siebie. 

Violetta
Przed rozmową z Ludmi, rozmawiałam z Fede, który powiedziała, że zakochał się w Lu, a po chwili mam od niej telefon i potwierdza to, więc zaczęłam się śmiać i się rozłączyłam, bo jeszcze bym jej powiedziała, a obiecałam, że jej nie powiem. Po jakiś pięciu minutach, po rozmowie z blondynką na skype zadzwonił Diego, a gdy tylko odebrałam zobaczyłam, jak się uśmiecha. Przywitaliśmy się, a on od razu powiedział, że wysłał piosenkę, którą możemy zaśpiewać. Przeczytałam ją i powiedziałam
- Świetna - on po raz kolejny się uśmiechnął i zaśpiewał kawałek bym wiedziała jaka jest melodia, jednak gdy skończy do pokoju weszła Ferro i niestety musiałam zakończyć rozmowę z chłopakiem. Przywitałam się z nią i zapytałam jak tu weszła i inne takie. Oczywiście nie uzyskałam odpowiedzi tylko chytry uśmieszek, który oznaczał, że zrobiłam to specjalnie, a ona wie, że ja lubię z nim gadać. Ja jej się odpłacę, chociaż nie wiem jak, ale coś wymyślę. Ponieważ już długo gadałyśmy i zrobiło się późno, zaproponowałam jej by u mnie nocowała.

~Następnego dnia~

Diego
Jestem już w Studio i właśnie gadam z Maxi'm od którego muszę wyciągnąć, czy podoba mu się Naty, chociaż jest to wiadome, bo inaczej by jej nie pocałował. Długo nie chciał nic powiedział, ale w końcu wydusiłem to z niego, niestety szantażem, ale trudno. Po tym porozmawiałem z nim jeszcze, a po tym poszedłem do sali śpiewu. Tam się okazało, że jest Violetta i ćwiczy piosenkę, więc dołączyłem się do niej. Piosenka się zakończyła. Powinien być pocałunek, ale on ma być tylko na występie, więc teraz raczej nie musimy, jednak gdy tak myślałem do sali wszedł Pablo i powiedział...




Wiem, że długo nie było, ale przepraszam. 
Teraz postaram się co tydzień dodawać, a jak nie to chociaż co dwa tygodnie. 
Krótki, do bani i wgl :(

Gumiś;*

14 komentarzy:

  1. Rozdział Super a ten gif na samym początku mnie rozwalił...brak słów :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Supcio. :)
    Lu i Fede. <3
    Diego i Violetta. Słodko.
    Kiss, kiss, kiss. <3
    Czekam na next. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O tobie nie da się zapomnieć :*
    Rozdział jak zwykle boski <3
    Tylko to zakończenie ;-;
    Musisz w takich momentach :c

    Czekam na next <3

    OdpowiedzUsuń
  4. MISIAK *.*
    BOŻE, GENIALNE <3
    KOCHAM W TOBIE TO, ŻE POTRAFISZ WYMYSLIĆ ŚWIETNY POMYSŁ I GO ZREALIZOWAC W ROZDZIALE *.*
    pisaj mi dalej ! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. NO , co on powiedziaą co _!1

    OdpowiedzUsuń
  6. Wreszcie!!! Codziennie patrzyłam na twojego bloga*-* I jak zobaczyłam że jest next to byłam tak najarana jak nigdy<3 Super rozdział^.^ Pisz dalej proszę c:

    OdpowiedzUsuń
  7. Super rozdział
    Fedemiła lovciam ich
    Czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  8. czekam na następny, a ten jest naprawdę doskonały ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zuper ♥ Zapraszam do mnie diego-violetta-dieletta-wieczna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę Cię przeprosić...nie komentowałam.....wybacz ! Niedawno założyłam konto, a jako anonim wolałam nie komentować, żeby nie było zamieszania o spam. Rozdział cudny ! Chyba gotuję się nam Fedemiła ...... wszystko zmierza w odpowiednim kierunku. Bardzo cieszę się z rozwijającego się wątku Dieletty <3 Mam nadzieję, że next pojawi się wkrótce...wiec, że wszyscy z pewnością czekamy na niego z niecierpliwością.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudeńko
    Lecę dalej
    http://amigosnosiempresonsoloamigos-naxi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń