wtorek, 30 czerwca 2015

NOTKA INFORMACYJNA!

Jak pewnie niektórzy z was zauważyli, nie było mnie tu dość długo. Było wiele problemów u mnie jak i w szkole, więc dlatego zaniedbałam bloga, ale że mamy wakacje, postanowiłam do was zajrzeć i napisać do was oraz zapytać.

Może i serial się skończył, ale wciąż jest w naszych sercach, dlatego do was pytanie:

Mam kontynuować tą historię czy ją całkowicie zakończyć oraz usunąć blog?

Decyzja należy do was, gdyż pisanie dla was sprawia mi przyjemność, a pisanie do nikogo nie jest fajne, dlatego czekam na odpowiedzi od was w komentarzach. ;)


UDANYCH WAKACJI MISIE ♥

15 komentarzy:

  1. Pisz! ❤ Kocham twoje opowiadania!
    Pisz, pisz ,pisz, pisz, pisz, pisz, pisz, pisz, pisz, pisz, pisz, pisz, pisz!
    Proszęęę! <3 Mam nadzieję ,że będziesz pisać! ^^
    Madzia. ;*
    Uwielbiam cię :*

    Przepraszam, że nie komentowałam, ale czytałam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PUDRUJ PUDRUJ PUDRUJ PUDRUJ PUDRUJ PUDRUJ PUDRUJ PUDRUJ PUDRUJ PUDRUJ PUDRUJ PUDRUJ!*

      Usuń
    2. Coś ci się stało? xd ❤ Pisz misiu :*

      Usuń
  2. Jak super,że wróciłaś,tak na to czekałam!!!Pisz kochana,pisz.Twoje opowiadania są cudowne no i piszesz o Diegolettcie|Dielettcie (jak kto woli mówić),czyli mojej ulubionej parze <3.Pisz,pisz mam nadzieję,że będziesz pisać i nie usuniesz bloga.Nie zostawiaj nas więcej na tak długo!!!Tęskniłam!!! Pisz,pisz<3 .
    Aleksandra <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JEBNIJ SIE

      Usuń
    2. *JEB JEB JEB*

      Usuń
    3. ZW, WRÓCĘ ZA MIESIĄC ; * ; ( </3

      Usuń
    4. Dlaczego mam się jebnąć???Dlatego,że Tobie się nie podoba ten blog???Jesteś śmieszny!!!Mam prawo mieć własne zdanie i je wyrażać!
      Jeśli Ci się coś nie podoba to opuść tę stronę i zachowaj choć resztki honoru.Naprawdę nie rozumiem dlaczego jeśli Ci się nie podoba wogule na tą stronę wchodzisz i piszesz te idiotyczne komentarze,które i tak nikomu nie przyniosą nic dobrego.Jak się nie podoba to wypad,nikt Cię tu na siłę nie trzyma!
      Naprawdę aż tak wielką przyjemność sprawia Ci obrażanie kogoś?Co Ci zrobiła autorka,która się stara i chce wrócić?Co Ci zrobiłam też ja?Nic.
      Jeśli nie szanujesz innych nie szanujesz siebie.Zapamiętaj to zanim znowu napiszesz coś tak...bezsensownego i za nim znów kogoś obrazisz...
      Aleksandra

      Usuń
    5. Bardzo dobrze Ola :) On jej tylko zazdrości, bo sam pisać nie potrafi. :D

      Usuń
  3. SZEJK SZEJK SZEJK JULITKA PRZYPUDRUJ TO ; * : ) <3

    OdpowiedzUsuń
  4. USUŃ BLOGA ZOSTAW SIEBIE DAJ MI DUPY BĘDZIE NAM JAK W NIEBIE CHOCIAŻ CIĘ W ŁEB COŚ JEBIE ~ DIEGO X

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak twój blog jest zajebisty pisz piszesz zajebiście
    PS możemy kiedyś coś razem napisać

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba nie piszesz :((( Szkoda. ❤

    OdpowiedzUsuń