wtorek, 4 lutego 2014

Rozdział 22 "Pytanie"


Maxi
Mieliśmy właśnie zajęcia z Angie, gdy do sali wszedł Pablo i powiedział
- Przepraszam, że przerywam, ale zapomniałem powiedzieć, że na tym przedstawieniu Diego i Violetta na koniec piosenki się pocałują - po tym szybko wyszedł, co oznaczało, że z Angie to zaplanowali, bo ona wiedziała, tak jak ja i Federico, że oni mają się ku sobie, a w ogóle z moim bratem o tym rozmawiała, a jak
to on zawsze mi mówi i za to właśnie go kocham, ale oczywiście nie tylko za to. Moja kuzynka i brunet, którzy właśnie się o tym dowiedzieli byli zdziwieni, ale było w ich oczach widać, że ten pomysł im się podoba
- Co !? - zapytali i trochę wykrzyknęli, jak się otrząsnęli. My na to się zaśmialiśmy, a oni dopiero wtedy zauważyli, że nauczyciela nie ma, a jak spojrzeli na Angie ona jak gdyby nigdy nic, wróciła do zajęć, a my żeby oni o nas nic nie pytali słuchaliśmy jej uważnie. Spoglądając na nich od czasu do czasy było widać, że są zdziwieni, ale zadowoleni.

Diego
Po usłyszanej wiadomości od Pablo, byłem na początku zdziwiony, ale też  zadowolony ? W sumie to sam nie wiedziałem, ale dobrze, że będę śpiewał z Violettą i z nią się pocałuje, chociaż z inną dziewczyną też bym mógł, ale z Vilu będzie najlepiej. Wszyscy podczas lekcji z ciocią brunetki, cały czas spoglądali na mnie, a to na Violettę, a najbardziej Leon, Tomas, Federico i Maxi. Nauczycielka właśnie poprosiła by ktoś coś zaśpiewał, ale niestety wtedy właśnie zabrzmiał dzwonek. Chciałem porozmawiać z dziewczyną jaką piosenkę zaśpiewamy, ale jak tylko do niej podszedłem została zabrana przez dziewczyny, które powiedziały
- Porywamy ją na chwilę - a ja na to tylko zrobiłem dziwną minę, ale po chwili koło mnie pojawili się Tomas i Leon. Wiedziałem, że będą zadawać pytania, więc chciałem się ulotnić, ale mi się nie udało, bo gdy tylko stawiłem jeden krok, oni pociągnęli mnie za kurtkę, o mało co się nie wywaliłem i powiedzieli
- Dominguez, a ty gdzie ?
- Na lekcje - odpowiedziałem, bo została nam jeszcze lekcja tańca, więc ruszyłem się przebrać, a oni po chwili także. Po dotarciu do szatni i przebraniu się, poszedłem do sali tanecznej, gdzie była już Violetta i gawędziła zawzięcie z Ludmiłą, jednak nie dane było im dokończyć, bo po chwili do sali wszedł Gregorio i zaczęliśmy lekcję.

Ludmiła
Gawędziłam wraz z Violettą o wszystkim, ale nadal nie dowiedziałam się, czy podoba jej się Diego. Miałam właśnie pytać, gdy wszedł nauczyciel i musieliśmy się ustawić, ale jak to ja, gdy nauczyciel nie widział, szepnęłam na ucho to pytanie, a po chwili odpowiedziała...


Wiem, że krótki i bezsensu :C
Przepraszam, że taki nijaki, ale wena mi szwankuje, a chciałam coś dodać, więc wyszło takie coś ;/
Co odpowiedziała Violetta ?
A jak zareaguje na to Ludmiła i co zrobi ?
Następny niestety nie wiem kiedy będzie :C

Gumiś;*

8 komentarzy:

  1. Świetny. :)
    Pocałunek Vilu i Diego się szykuję. :D
    Czekam na next. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny :)
    Buziak Diega i Vilu ? Hmmm...

    OdpowiedzUsuń
  3. Dieletta:D
    Super♥
    Czekam na next:)
    Zapraszam do mnie:
    http://fallow-your-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. GUMIŚ !
    Co Viola odpowiedziała ? ^^
    ŻAL, PISAJ MI TAM KOLEJNY ROZDZIAŁ <3
    Diego ma się ciumkać z Violettą na koniec przedstawienia.
    OCH, show musi trwać ^^ Jak inaczej ?
    A dwoje ludzi się do siebie zbliży ^^
    Se ciebie mucho kocham <3
    całus
    Misiek <3

    OdpowiedzUsuń
  5. *DIEGO* Po usłyszanej wiadomości od od Pablo, byłam na początku zdziwiony, ale też i zadowolony ? - Serio? *jeżeli nadal nie kapujesz przeczytaj jeszcze raz podane zdanie* *jeżeli nadal nic, pierwszą część po przecinku*

    Rozdzia fajny, pewnie odpowie jej twierdząco.

    OdpowiedzUsuń
  6. Supeeeeeer
    Lecę dalej i zapraszam do siebie
    http://amigosnosiempresonsoloamigos-naxi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń